سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مقابله با شیوع ویروس کرونا و اعمال مقررات مربوط به فاصله گذاری اجتماعی در مراکز خدماتی وابسته به راهنمایی و رانندگی لرستان، اظهار داشت: در این راستا مراکزی از قبیل خدمات خودرویی، آموزشگاه‌های رانندگی و مراکز تعویض پلاک که محل تجمع بود تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه این مراکز از ۱.۵ ماه پیش تعطیل شدند، عنوان کرد: برابر ابلاغیه صادر شده مبنی بر اجرای مرحله دوم فاصله گذاری هوشمند و ارائه خدمات به مردم از فردا شنبه ۶ اردیبهشت ماه مراکز خدمات خودرویی از قبیل تعویض پلاک، خدمات خودرویی، آموزشگاه‌های رانندگی و… بازگشایی خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان، تاکید کرد: البته این بازگشایی‌ها باید بر اساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد، به دلیل اینکه این مراکز ۱.۵ ماه تعطیل بوده اند پیش بینی می‌شود که تعداد مراجعه کنندگان به این مراکز بسیار زیاد باشد که در این راستا ما طرح زوج و فرد را اعمال کرده ایم.

سرهنگ چغلوند، تاکید کرد: خودروهایی که رقم آخر پلاک آنها زوج است فردا شنبه، دوشنبه و چهارشنبه می‌توانند برای دریافت خدمات یاد شده مراجعه کنند و خودروهایی که رقم آخر پلاک آنها فرد است روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه می‌توانند به این مراکز برای دریافت خدمات مراجعه کنند.

وی، افزود: در این راستا مردم به مقررات اعلام شده عمل کنند، ما نیز در مراکز یاد شده همه موارد لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی را پیش بینی کرده ایم و مردم وقتی به این مراکز مراجعه می‌کنند نیز دستکش، ماسک و وسایل بهداشتی را به همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.