عبدالمجید کشوری روز جمعه با اعلام این خبر افزود: یکهزار و ۶۰۰ نفر از زندانیان استان مشمول بخشنامه مرخصی نوروزی شدند و برای مراجعت آنان پیش بینی شده  که بخشی از این افراد با اعلام پایان حبس به زندان باز نخواهند گشت و مشمول مرخصی پایان حبس می شوند.

وی اظهار داشت: مرخصی مابقی زندانی هایی که بازگشت آنها الزامی است به دلیل شیوع کرونا تا پایان اردیبهشت تمدید شده و  پس از آن نیز با تاییدیه سلامت از مراکز درمانی به زندان باز می گردند.

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی لرستان همچنین گفت:‌ پنج میلیارد ریال از محل کمک‌های مومنانه مقام معظم رهبری و بنیاد مستضعفان بین خانواده‌های زندانیان نیازمند استان توزیع خواهد شد.

وی افزود:‌ این کمک در قالب کارتهای هدیه ۲ میلیون ریالی و توسط مددکاران اداره کل زندان ها به صورت حضوری بین خانواده ها توزیع می شود و نیازی به مراجعه آنان به ادارات شهرستانی و انجمن های حمایتی نیست.

وی با بیان اینکه اقشار هدف این بسته های حمایتی شناسایی شده اند اظهار داشت: تاکنون موردی از ابتلا به کرونا در زندان‌های استان مشاهده نشده  و ضریب ایمنی بهداشتی در این مراکز ارتقا یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.