علی یوسفوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخی کارگران ۱۸ ماه  و برخی کارمندان رسمی ۱۴ ماه حقوق معوقه داشتند که از ۶ ماه گذشته تاکنون ۱۲ ماه از حقوق های معوقه آنان پرداخت شده است. 

وی ضمن تقدیراز صبر و شکیبایی کارکنان این نهاد گفت:پرداخت حقوق پرسنل شهرداری از مهمترین اولویت‌های کاری شورای اسلامی شهر و شهرداری الشتر بوده و نهایت تلاش مجموعه مدیریت شهری بر پرداخت حقوق و معوقه آنها در اولین بازه زمانی است.

وی با اشاره به پاکسازی سایت دفع زباله خرگوشناب افزود: سایت دفع زباله شهر الشتر به دلیل قرارگیری چاه های تامین آب شرب شهرستان در این منطقه می تواند به لحاظ زیست محیطی در درازمدت مشکلاتی برای اهالی ایجاد نماید و با توجه به رایزنی های صورت گرفته با محیط زیست، تاکنون نتوانسته ایم سایت دفع زباله دیگری را که از لحاظ زیست محیطی مورد تایید باشد، انتخاب کنیم.

یوسفوند افزود: در این راستا، به منظور جلوگیری از ایجاد مشکلات بهداشتی برای منطقه، شهروندان و حیوانات وحشی، منطقه خرگوشناب پاکسازی و تمامی زباله های آن با حفر کانال و ریختن خاک بر روی آنها به صورت بهداشتی دفن شدند.

وی همچنین از تشکیل پرونده قضایی برای ۲ نفر از اهالی شهرستان که اقدام به خشک کردن پنج اصله درخت چنار قدیمی موجود در  انتهای خیابان امام(ره) با استفاده از چسب رنگ و بستن دور آنها با پلاستیک کرده بودند، خبر داد و گفت: این ۲ متخلف بلافاصله با تشکیل پرونده قضایی به دادگستری معرفی شدند و از خشک شدن این درخت های قدیمی که ریه شهر و نماد قدمت شهر الشتر هستند جلوگیری شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.