‍به گزارش روز سه شنبه ایرنا مدیر دبیرستان امام خمینی( ره) الیگودرز گفت: با هماهنگی معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش شهرستان رایانه‌های این آموزشگاه در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

علیرضا بیگلری افزود: با توجه به راه اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزی (شاد) و به منظور استفاده حداکثری دانش آموزان از این شبکه، افراد فاقد گوشی هوشمند شناسایی و تعداد پانزده دستگاه رایانه این دبیرستان بصورت امانی در اختیار آنان قرار گرفت.

 وی اظهار داشت: این آموزشگاه همچنین به دانش آموزان نیازمند این مدرسه که رایانه ها را دراختیار گرفته اند اینترنت مورد نیاز را نیز برایشان تامین خواهد کرد.

 محمد گلپایگانی معاون آموزش متوسطه الیگودرز نیز ضمن استقبال از این طرح و تقدیر و تشکر از مدیریت و عوامل اجرایی دبیرستان، بیان داشت: این حرکت دبیرستان امام خمینی( ره) می تواند سرلوحه ای برای سایر مدارس در استان و کشور قرار گیرد. 

دبیرستان ماندگار امام خمینی( ره) شهرستان الیگودرز از ابتدای اسفند ماه ۹۸ با ایجاد کانال و گروه های متعدد اقدام به ارسال فایل های درسی در سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم در رشته های ریاضی فیزیک ، علوم تجربی و ادبیات و علوم انسانی کرده است.

به گزارش ایرنا در بخش زلقی، ززوماهرو و دهستان فرسش عمده مشکلات دانش آموزان در درسترسی به شبکه شاد نداشتن تمکن مالی برای خرید گوشی هوشمند و نبود زیرساخت و بستر اینترنت است.

 اکنون یک هزار و ۲۰۰  دانش آموز در بخش زلقی مشغول تحصیل هستند که از مشکلات نبود اینترنت و نداشتن گوشی هوشمند رنج می برند.

از جمعییت ۲۷ هزار نفری دانش آموزان الیگودرز همگی تحت پوشش آموزش از طریق مختلف قرار گرفته، کلاسها مرتب به صورت آنلاین در شهر، مراکز بخشها و روستاهای پر جمعیت برگزار می شود.

الیگودرز در شرق لرستان قراردارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.