به گزارش خبرنگار مهر، اسد عبدالهی امروز سه شنبه در بازدید از کارخانه‌های صنایع پزشکی و بهداشتی شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد، اظهار داشت: همکاری مردم استان در رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با بیماری کرونا بسیار خوب و قابل تقدیر بوده است.

وی، بیان داشت: در زمینه تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم استان اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته و بخش مهمی از این اقلام در داخل خود استان تولید می‌شود.

معاون استاندار لرستان، افزود: در بحث تولید الکل، مواد ضدعفونی کننده و ژل شستشوی دست، نیاز استان تأمین و به مرحله‌ای رسیده‌ایم که اقلام مورد تقاضای استان‌های دیگر را نیز تولید می‌کنیم.

عبداللهی، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده، ماسک به عنوان یکی دیگر از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم توسط تولید کنندگان داخلی تأمین و به اندازه کافی در داروخانه‌های سطح استان به تفکیک توزیع می‌شود.

وی، خاطرنشان کرد: از دیگر مشکلات استان کمبود دستکش یک بار مصرف است که با آغاز به کار اولین واحد تولیدی استان، نیاز شهرستان خرم‌آباد تأمین شده و با اقدامات انجام گرفته طی چند روز آینده یک خط تولید جدید راه اندازی و اقدام به تهیه این کالا برای تهیه نیاز تمام شهرستان‌های استان خواهد کرد.

معاون استاندار لرستان، گفت: نیاز استان به اقلام بهداشتی برای کادر درمانی و پزشکی به عنوان اولویت اول و نیاز سایر مردم استان در مرحله بعدی است که بخش عمده‌ای از این اقلام تأمین شده و ما بقی نیاز مردم از خارج استان تهیه و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1401916
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.