حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی  شامگاه یکشنبه در دیدار با منتخبان مردم خرم آباد و چگنی در مجلس یازدهم افزود: بدون شک شرایط حال و آینده استان به نحوی است که نیاز بیشتری به اتحاد ؛ تحرک و کار مضاعف دارد.

وی با بیان اینکه امروز موقعیت کشور به ویژه لرستان متفاوت است اظهار داشت: این استان با مشکلاتی نظیر بیکاری مواجه شده بنابراین نیازمند کار بیشتر و تلاش دوچندان در سایه همگرایی و اتحاد بیشتر است.

وی تصریح کرد: بدیهی است که نمایندگان مجلس یازدهم با همدلی و اتحادبیشتری امور استان را پیگیری می کنند چراکه لرستان باید با توجه به توانمندی های موجود به جایگاه واقعی خود دست یابد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی عنوان کرد: لرستان توسعه همه جانبه در بخش های مختلف نیاز لرستان است که برای تحقق این مهم و استفاده از ظرفیت های موجود باید نگاه عموم مسوولان خدمت رسانی بی منت باشد.

مرتضی محمودوند منتخب مردم خرم آباد و چگنی نیز در این دیدار گفت:‌ خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک موهبت الهی و مسئولیتی خطیر است بنابراین تمام توان خود را برای رفع مشکل انها در فضای آرامش و همگرایی بکار خواهم گرفت.

وی افزود: انجام وظایف نماندگی در تراز انقلاب از اولویت های پیش رو است که انتظار می رود در کنار سایر منتخبان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی بتوانیم وظایف خود را انجام داده و انتظارات معقول شهروندان را برآورده سازیم.

مهرداد ویسکرمی دیگر نماینده منتخب خرم آباد و چگنی در مجلس یازدهم نیز با تاکید بر وحدت و همدلی نمایندگان ؛ مردم و مسوولان اظهار داشت: زمینه هرگونه همکاری و همدلی برای پیشرفت استان وجود دارد و امید می رود مجمع نمایندگان استان با اولویت حل مشکلات مردم در بستر همدلی گام های مثبتی بردارد.

لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.