حجت الاسلام سید محسن موسوی روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان براجرای مصوبات شورا تاکید کرد و یادآور شد: جلسه شورای فرهنگ عمومی متعلق به کل شهرستان است که عدم حضور مدیران علاوه بر بی توجهی به اصل فرهنگ، شورا را در اجرای مصوبات با مشکل مواجه ساخته و تصمیم های گرفته شده در جلسه روی زمین می ماند.

وی افزود:جلسه شورای فرهنگ عمومی، مهمترین، با ارزش ترین، شایسته ترین و مفیدترین جلسه شهرستان است که متاسفانه بعضی مدیران با عدم حضور خود بی تفاوتی و بی توجهی خود را نسبت به آن نشان می دهند.

وی خواستار ورود جدی فرماندار شهرستان پلدختر به این موضوع شد تا مدیران، جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان را در اولویت قرار دهند و با افرادی که امروز در جلسه حضور ندارند برخورد کند.

امام جمعه پلدختر گفت: مدیران در این شرایط کرونایی حق خروج از شهرستان را ندارد که به این بهانه در این جلسه شرکت نکند.   

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر لزوم حضور مدیران شهرستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی افزود: از ۲۴ مدیر عضو این شورا  تنها چند نفر در جلسه امروز حضور دارند و این نشان می دهد مدیرانی که باید پای کار باشند متاسفانه نسبت به این موضوع بی اهمیت و اهتمامی به این مهم ندارند.

وی بر ضرورت گسترش فرهنگ مهدویت در آستانه نیمه شعبان تاکید کرد و افزود: درایام شعبانیه به ویژه در جشن نیمه شعبان برنامه ریزی به منظور گسترش فرهنگ مهدویت ضروری است تا مفهوم واقعی فرهنگ انتظار، در جامعه منتقل شود.  

امام جمعه پلدختر گفت: در این روزها که جامعه درگیر ویروس کرونا است با توجه به دوری از فضای فیزیکی برای جلوگیری از شیوع بیماری، مردم اجتماعات مذهبی نیمه شعبان در این شهرستان  را با شور و نشاط معنوی و قوی تر و متفاوت تر از سال های قبل به صورت مجازی برگزار کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.