سرهنگ نبی اله قاسمی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: باتوجه به مصوبه کمیته اجتماعی - انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح  فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان دورود اجرا و تعداد ۱۱۴ مورد اعمال قانون و تعداد ۹۹۳ فقره برگ تردد با بازه زمانی خروج  ۳۰ دقیقه ای برای خودروهای غیربومی از شهرستان صادر گردید.

وی افزود: از طریق اداره نظارت براماکن عمومی نیز با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط نیز از تعداد ۴۶۴ واحد صنفی بازدید و تذکر داده شد و ۹۲ باب واحد صنفی که رعایت اصول و ضوابط مرتبط با طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت ننمودند پلمب شده، همچنین در این مدت تعداد ۱۷ باب پاساژ پلمب و ۶۴ مورد اخذ تعهد و تعداد ۵۵ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی دورود ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان و به خصوص همکاری صنوف در اجرای هر چه بهتر این طرح بیان کرد: یکی از مشکلات ما در اجرای این طرح نبود کمربندی در شهرستان است که با تدابیر صورت گرفته و صدور برگ تردد تا حدودی نیز این مشکل مرتفع گردید.

سرهنگ قاسمی اضافه کرد: این طرح همچنان تا زمان وصول دستورات بالادستی و ملی در سطح شهرستان بمنظور حفظ سلامت و امنیت روحی و روانی شهروندان با جدیت اجرا خواهد شد و با متخلفین نیز برخورد قاطع  قانونی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.