به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی امروز جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح غربالگری و تب سنجی با شعار «در خانه بمانیم» از تاریخ ۱۷ اسفندماه سال گذشته اجرا و در تاریخ ۱۳ فروردین ماه سال جاری در حوزه جمعیت هلال احمر به پایان رسید.

وی، ادامه داد؛ این طرح با حضور بیش از ۵۰ نفر از نجات گران حوزه امداد و نجات و بیش از ۵۰ نفر از نیروهای واحد جوانان و داوطلبان اجرا شد که در این بازه زمانی تعداد ۳۱ هزار و ۸۲۵ نفر و هفت هزار و ۹۵۶ خودرو در سه پست غربالگری در میدان آیت الله بروجردی، میدان زائران کربلا و میدان شهید سردار سلیمانی اشترینان غربالگری شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد از همه کسانی که این طرح حضور داشتند اعم از معاونت استاندار و رئیس ستاد کرونا شهرستان، اعضا محترم شورای تأمین، دستگاه‌های همکار (شبکه بهداشت، نیروهای انتظامی و نظامی، اداره راه و ترابری و حوزه مقاومت بسیج) و همچنین از پرسنل و کارکنان، نجات گران، نیروهای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر تشکر و قدردانی کرد.

کرمی، افزود: از مردم تقاضا داریم که ضمن ارج نهادن به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد کرونا و رعایت آن در راستای ریشه کن شدن این ویروس، در خانه بمانند و از جان عزیزان خود به اینگونه حفاظت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.