به گزارش خبرگزاری مهر، سید موسی خادمی شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا به اجرای طرح ملی برای ایجاد فاصله اجتماعی و ممنوعیت تردد مسافران و خودروهای غیربومی در شهرهای استان اشاره کرد و با بیان اینکه این طرح به منظور حفظ سلامت مردم و با درخواست خودشان برای مقابله با بیماری کرونا اجرا می‌شود، گفت: تمامی مسافران که در استان به سر می‌برند حتی هم استانی‌هایی که در مناطق دیگر زندگی می‌کنند تا ساعت ۱۲ ظهر جمعه فرصت دارند استان را ترک کنند.

وی با بیان اینکه تردد بین شهرهای استان نیز برای هم‌استانی‌ها ممنوع است، تصریح کرد: کسانی که به طرح ممنوعیت تردد مسافران توجه نکنند با جریمه سنگین ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه خودرو مواجه خواهند شد.

استاندار لرستان بر لزوم تعطیلی تمامی تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی استان توسط شهرداری، منابع طبیعی و محیط زیست تاکید کرد و گفت: تمامی تأسیسات این مراکز مانند آب و برق قطع و از ورود گروهی افراد به این مناطق جلوگیری می‌شود.

خادمی بیان کرد: از مردم درخواست داریم که امسال به منظور حفظ سلامت و مقابله با بیماری کرونا در خانه بمانند و سیزده‌بدر از رفتن به دامان طبیعت خودداری کنند تا با کمک آنان بتوانیم این بیماری را شکست دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.