مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از ابتکار این دستگاه در ایجاد پویشی با عنوان"هنرمندان در کنار مردم" و راه اندازی یک هشتگ با همین عنوان در فضای مجازی خبر داد.
احمد حسین فتایی تصریح کرد: این پویش به یک هنر خاص منحصر نمی شود و اساسا هیچ گونه محدودیتی از حیث رشته هنری، سن، محدوده جغرافیایی و دیگر مولفه ها برای آن در نظر گرفته نشده زیرا هدف از ایجاد آن تشویق مردم به ماندن در خانه است.
وی افزود: در این مدت کوتاه شاهد حضور و همراهی همه اقشار در این حرکت فرهنگی هنری هستیم و اگر بخواهم ساده تر بیان کنم باید بگویم هر شهروندی که احساس کرده می تواند با نمایش هنرش در این حوزه به تحقق اهداف آن کمک کند خوشبختانه با دلسوزی و شوقی مثال زدنی پای کار آمده است.
فتایی افزود: معتقدیم که ایجاد شور و نشاط در بین خانواده ها از طریق انتشار تولیدات شاد و مفرح هنرمندان می تواند نقش بسیار موثری در تشویق مردم به حضور بیشتر در خانه و بدنبال آن پایین آمدن احتمال ابتلا به این ویروس باشد.
وی در خصوص نتایج این حرکت گفت: استقبال از این پویش از سوی مردم و هنرمندان بسیار عالی و  فراتر از انتظار ما بود لذا اطمینان دارم با گذشت زمان این روند سرعت بیشتری به خود گرفته و همه گیرتر خواهد شد.
وی در پایان ضمن تقدیر از عملکرد بسیار مثبت رسانه های استان به جهت اطلاع رسانی دقیق و به موقع در خصوص این بیماری اظهار داشت: در چنین شرایطی اطلاع رسانی تنها محدود به رسانه های خبری نیست بلکه در کنار آن تولید محتوا و فعالیت های هنری نیز می تواند نقش موثرتری در بالا بردن سطح آگاهی جامعه داشته باشد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.