حسین سلاح ورزی روز شنبه با اعلام این مطلب به خبرنگاران افزود: پویش "نفس" کرونا برای تامین برخی از نیازهای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی لرستان با همراهی خیران اقتصادی استان ایجاد شده و اقدامات بسیار خوبی در حال شکل گیری است.

وی اظهار داشت: علاوه بر این تعداد لباس، یکهزار عدد ماسک N۹۵ ، سه هزار عدد ماسک سه لایه جراحی و پنج دستگاه تب سنج امروز به طور مستقیم برای بیمارستان الشتر ارسال شد و این روند برای سایر بیمارستان های استان در راستای درمان مبتلایان به ویروس کرونا ادامه دارد.

وی با دعوت از خیران و فعالان اقتصادی برای پیوستن به پویش "نفس" تصریح کرد:‌ جهت تامین برخی نیازهای بیمارستانی و مراکز درمانی لرستان در راستای درمان مبتلایان به ویروس کرونا تا سه روز آینده اقلام درمانی و بهداشتی دیگری نیز خریداری و توزیع خواهد شد.

سلاح ورزی گفت: در این راستا چهار دستگاه ونتیلاتور آمریکایی، هشت دستگاه پالس اکسی متر، گان و لباس یکپارچه برای کادر درمانی، ماسک N۹۵ و ماسک جراحی برای کارکنان بیمارستانی و  دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده در اختیار دانشگاه علوم پزشکی لرستان قرار می گیرد.

وی تاکید کرد:‌ برای خرید و تامین این اقلام حدود ۱۱ میلیارد تومان نیاز است که بخشی از آن توسط فعالان اقتصادی و اعضای پویش نفس تامین شده تکمیل و تحویل تجهیزات نیازمند حمایت و همراهی سایر شهروندان است.

وی افزود: افراد خیر می توانند کمک های خود هرچند اندک را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۸۵۰۸۸۸۳۱، شماره‌حساب ۱۳۷۹۶۲۵۰۶۲ و شماره شبا ‏IR۵۵ ۰۱۲۰ ۰۰۰۰ ۰۰۰۰ ۱۳۷۹  ۶۲۵۰  ۶۲ بانک ملت واریز نمایند.

تعداد مبتلایان و جان باختگان کرونا در لرستان تا روز ۲۳ اسفند به ترتیب ۲۳۵ و ۲۰ نفر بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.