فریدون خودنیا روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به قطع راه ارتباطی این روستاها اطلاعات کاملی از میزان خسارت وارده در دست نیست و تا زمانی که راه دسترسی ایجاد نشود امکان برقراری مجدد شبکه های برق وجود ندارد.

وی با بیان اینکه کارکنان شرکت برق در برخی نقاط به صورت پیاده، راهی روستاهای سیلزده شده اند اظهار داشت: علاوه بر پلدختر، شبکه برق ۱۰ روستا در دلفان، کوهدشت و الیگودرز به دلیل شدت بارندگی ها قطع است.

وی تصریح کرد: روز گذشته نیز به دلیل ریزش یک باب ساختتمان مسکونی در پلدختر، برق نقاطی از این شهر قطع شد که با اقدام شرکت توزیع نیروی برق استان وصل شده و به حالت پایدار رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: با توجه به شدت بارش ها و تاثیرپذیری شبکه، برق ضلع غربی شهر پلدختر قطع شد که با اقدامات اورژانسی مشکل برطرف و اکنون وصل شده است.

خودنیا افزود: در حال حاضر برق تمامی مناطق استان از جمله پلدختر و معمولان در شرایط پایدار می باشد که اکیپ ها بصورت آماده باش در مناطق حساس مستقر هستند و آمادگی لازم در راستای رفع مشکلات احتمالی وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب، ۱۲۰ تیم امدادی شرکت توزیع برق استان در حالت آماده‌باش هستند و  اجناس مورد نیاز در انبارهای پلدختر، دورود، ویسیان، معمولان ذخیره  شده است.

خودنیا اظهار داشت:  پس از سیل فروردین ماه اقدامات بازسازی شبکه های برق به صورت استاندارد انجام و بسیاری از شبکه‌ها از کنار و مسیر رودخانه‌ها دور شده اند که انتظار می رود با این اقدام مشکل خاصی در سیل اخیر ایجاد نشود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.