حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی دوشنبه شب در دیدار با سعید اوحدی معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: لرستان همواره در راه نظام اسلامی در صف اول بوده و در صبح دم انقلاب که منافقین و معاندین در برخی شهرها ایجاد بلوا و آشوب کردند ، جوانان این استان با شجاعت و غیرت و مردانگی از میهن اسلامی دفاع کردند.

وی گفت: آموزش و پرورش وظیفه حساسی در رشد علمی و اخلاقی دانش آموزان دارد که نیازمند یک برنامه ریزی مدون و ارتباط قوی با نخبگان حوزه و دانشگاه و فرهیختگان است.

امام جمعه خرم آباد افزود: همکاری های بسیار خوبی بین حوزه های علمیه، روحانیت و آموزش و پرورش وجود داشته و در راستای تقویت ایمان و بینش اعتقادی گام های رو به جلویی برداشته شده است که امیدواریم ادامه یابد.

وی ادامه داد: در آموزش و پرورش علاوه بر تبلیغ مسائل فرهنگی باید کیفیت را به کمیت تبدیل کرد و بهره گیری از ظرفیت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان توصیه می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: لرستان خاستگاه علما، فقها، اندیشمندان و فرهیختگان در علوم و فنون مختلف است که مسئولان کشوری باید به این موضوع توجه نمایند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: هنگامی که به مدیر غیر بومی مسئولیتی در استان واگذار می‌شود، فرهیختگان و عموم مردم انتظار دارند که مدیر جدید توانایی های بیشتری داشته باشد که مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.