به گزارش خبرنگار مهر، محمود محمودزاده امروز دوشنبه در مراسم کلنگ زنی سایت ۸۷۰ واحدی طرح اقدام ملی ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در طرح اقدام ملی در کل کشور یک حرکت ویژه ای از ابتدای مدیریت وزیر راه و شهرسازی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه در مرحله اول بیش از ۲۴۰ هزار نفر ثبت نام کردند، الان در مرحله معرفی متقاضیان به پروژه هستیم، تصریح کرد: در لرستان در مرحله اول هزار و ۷۰۰ نفر را ثبت نام کردیم که از این تعداد بیش از ۶۱ درصد واجد شرایط شناخته شده‌اند و به پروژه‌ها معرفی می‌شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی، خاطرنشان کرد: سهمیه لرستان حدود ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد است و امیدواریم با کمک استاندار و مدیران استانی تأمین زمین شود.

محمود زاده با اشاره به اینکه پروژه‌ای که امروز کلنگ زنی می‌شود یکی از پروژه‌های نادر در کشور است، گفت: سال‌ها بحث بازسازی بافت‌های فرسوده را داشتیم اما به لحاظ مسائل قانونی و اجرایی شرایط فراهم نشد، امروز این مسئله علاوه بر اینکه در قالب طرح اقدام ملی اتفاق می‌افتد یکی از اتفاقات بزرگ بازسازی بافت‌های فرسوده کشور است که در لرستان انجام می‌شود.

وی، ادامه داد: امیدواریم این پروژه به عنوان یک طرح پیش ران اجرایی شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: ما در مجموع حدود چهار هزار و ۸۰۰ واحد در شهرهای بزرگ استان، سه هزار واحد در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار و سه هزار واحد هم در بافت فرسوده استان اجرایی خواهیم کرد که اگر شرایط اعم از تأمین زمین انجام شود به زودی مرحله دوم ثبت نام را نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.