اسد عبدالهی روز جمعه در جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار در استان وجود دارد و به روش‌های تشویقی با واحدهای عرضه کالا رفتار می‌شود.

وی بیان کرد: واحدهای تولیدی فعال در لرستان شناسایی و طی نشستی مسائل و مشکلات این واحدها بررسی و پیگیری شده است.

وی گفت: برای نظارت بهتر بر کیفیت کالا و کنترل قیمت‌ها علاوه بر بازدید های شبانه از مراکز فروش و کشتارگاه‌ها در نقاط مهم شهرهای استان کانکس‌هایی دایر شد.

وی با بیان اینکه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در لرستان به اندازه کافی موجود است، افزود: در بخش صادرات و واردات محصولات کشاورزی به دلیل مشکل حمل و نقل در یک محدوده زمانی با ایجاد ساز و کارهای تشویقی مشکل حمل محصولات این حوزه‌ها رفع شد.

عبدالهی با اشاره به نبود میدان دام زنده و مشکلات بهداشتی آن خاطرنشان کرد: میدان دام زنده با ظرفیت روزانه ۲هزار راس دام سبک و ۵۰۰ رأس دام سنگین در خرم‌آباد احداث و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه انتظار می رود وزارت صمت در بحث افزایش سهمیه شکر، برنج، کاغذ حمایت لازم را داشته باشد، تصریح کرد: ایجاد بازارچه‌های محلی از دیگر اقداماتی است که در استان انجام خواهد شد که می‌تواند در تنظیم بازار تاثیر دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.