سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز یکشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس ازنا در اجرای طرح مبازره باقاچاق کالا و تور ایست و بازرسی در محور کمربندی ازنا - شازند یک دستگاه خودرو کامیون را متوقف کردند .

وی گفت: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی پنج هزار و ۲۶۰ قلم انواع لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی همچنین ۲ هزار و ۶۰ قلم انواع لوازم آرایشی و ۳۲۰ تخته پتو و کفش کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه محموله کشف شده از استان های جنوبی به سمت پایتخت بارگیری شده بود افزود: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۵۰۰میلیون تومان برآورد کرده و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند.

 فرمانده انتظامی لرستان گفت: همچنین ۲۳دستگاه انواع کولر گازی قاچاق فاقد مدارک گمرکی به ارزش ۲۱۰میلیون تومان در شهرستان دورود کشف شد.

سردار مهدیان نسب اظهار داشت: ماموران انتظامی  شهرستان دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری با هماهنگی مقام قضائی یک دستگاه خودرو کامیون را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۲۳ دستگاه انواع کولر گازی قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

وی گفت: این محموله نیز از استان های جنوبی به سمت پایتخت بارگیری شده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.