محمدرضا نیکبخت روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: مجوز خرید دستگاه آنژیوگرافی دوم مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی خرم آباد و دستگاه "ام آر آی" مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر خرم آباد از محل هیات امنا ارزی صادر شده است.

وی به دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت تخصیص اعتبار حمایتی برای تکمیل چند پروژه در دست ساخت، در شهرستان های مختلف استان از جمله بلوک های زایمانی، مراکز اورژانس، مراکز غربالگری سرطان و شیمی درمانی اشاره کرد و گفت : همچنین دستور تخصیص اعتبار حمایتی برای تسریع روند ساخت بیمارستان "نیایش" خرم آباد، پرداخت معوقات پرسنل، پزشک خانواده و بدهی های دانشگاه از سوی وزیر بهداشت صادر شد.

نیکبخت با تاکید بر ضرورت نگهداری لوازم و تجهیزات بیمارستانی در استان، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان در بحث پرداخت کارانه پرستاران یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات به مردم استان گفت: «سی تی اسکن» بیمارستان عشایر خرم آباد با اعتبار یک میلیارد و ۳۷۳ میلیون تومان خریداری شد.

نیکبخت با تاکید بر اینکه اینکه چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید دستگاه «ام آر آی» بیمارستان بروجرد هزینه شده است، ادامه داد: همچنین ۹ میلیارد تومان برای خرید « سی تی آنژیو» بیمارستان شهید مدنی خرم آباد نیاز است که امیدواریم بانک‌ها در این رابطه تسهیلات لازم را پرداخت کنند.

وی اظهار داشت: در دهه فجر مرکز اورژانس بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد به مساحت پنج هزار متر مربع افتتاح خواهد شد.

نیکبخت افزود: در۶ ماه گذشته  ۲۰۰ پرستار در سطح استان جذب شده است، ۸۰ نفر دیگر در قالب آزمون به زودی جذب خواهیم کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۲میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان مناطق سیلزده لرستان تخصیص یافت و به زودی پرداخت می شود.

وی بیان کرد: این میزان اعتبار جهت رفع مشکلات بهداشتی مناطق سیلزده استان در بخش بهداشت و درمان اختصاص یافته است.

وی گفت: در راستای تجهیز و به روز رسانی خدمات درمانی در این استان مجوز خرید چهار دستگاه دیالیز برای شبکه بهداشت و درمان سپید دشت با توجه به حضور متخصص داخلی در این شبکه صادر شده است.

وی اظهار داشت: تجهیزات بخش پیوند مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر در ۲ بخش ۵۰۰ میلیون تومانی پرداخت می شود و ۱۰ درصد مطالبات کموتراپی مرکز آموزشی شهید رحیمی، ۱۰ درصد کموتراپی بیمارستان آیت الله بروجردی، و ۱۰ درصد مرکز روان پزشکی مهر خرم آباد که تاکنون پرداخت نشده و مابه التفاوت ابتدای سال تاکنون به زودی به استان پرداخت می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.