به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری لرستان سید موسی خادمی با اعلام این خبرافزود: سیل فروردین ماه امسال یک فاجعه بزرگ مالی و اقتصادی را در ‌لرستان رقم زد که استان را سال‌ها به‌عقب انداخت.

وی گفت: خوشبختانه دولت توجه ویژه‌ای به مناطق کمتر توسعه یافته دارد و اکنون که سیل ویرانگر به کمبود های لرستان اضافه کرده و روند توسعه آن را تحت تاثیر قرار داده اهمیت این استان برای مسئولان دوچندان شده است. 

وی افزود: سیلاب خسارات جدی به اموال مردم، زیربناها، تاسیسات دولتی، زیرساخت‌های جاده‌ای و کشاورزی استان زد که تلاش های زیادی از سوی مسئولان استان برای جبران این خسارات‌ در بخش‌های مختلف انجام شده و برخی از آنها نیز خوشبختانه به سرانجام رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری‌ها برای جبران خسارت‌های سیل ویرانگر فروردین ماه در بخش‌های مختلف، توسط مدیریت ارشد استان و دستگاههای اجرایی ادامه دارد، اضافه کرد: خوشبختانه در جریان سیل امسال شورا و شهرداری تهران کمک‌های ارزنده‌ای به لرستان داشتند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: نکته مهم این سیل حضور تمام ملت ایران و امدادرسانی به مردم حادثه‌دیده و سیل زده استان بود که باعث شد مردم سیلزده استان به هیج وجه احساس تنهایی نکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.