رضا خواجه ای روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجموع واحدهای معرفی شده به بانک، ۴۶ هزار نفر موفق به عقد قرارداده شده اند که علاوه بر پرداخت بلاعوض، بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات نیز دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: از مجموع ۴۹ هزار و ۵۰۰ واحد، ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد برای دریافت تسهیلات و بلاعوض معیشتی و مابقی برای تعمیر یا احداث مسکن به بانک معرفی شده اند.

وی با اشاره به توزیع ۶۰ هزار تن سیمان رایگان در مناطق سیلزده لرستان تصریح کرد: کار تعمیر ۱۹ هزار واحد نیز به پایان رسیده و ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات سنگین همچنان در این مناطق خدمت رسانی می کنند.

خواجه ای در خصوص واحدهای احداثی نیز گفت:  ساخت ۱۲ هزار و ۱۵۳ واحد آغاز شده که ۱۰ هزار و ۸۰۰ واحد در مرحله آرماتوربندی، ۹هزار و ۱۰۰ واحد اسکلت، هفت هزار و ۳۰۰ واحد اجرای سقف و دیوار هستند و با اتمام مرحله گچ و خاک سه هزار واحد، این تعداد در آستانه بهره برداری قرار دارند.

وی اضافه کرد: علاوه بر تسهیلات ارائه شده، تمامی خدمات فنی از جمله طراحی، نظارت، نقشه و صدور پروانه ساختمانی مناطق سیلزده استان رایگان بوده و با توجه به این اقدامات، لرستان تاکنون رتبه نخست بازسازی این مناطق را در کشور به خود اختصاص داده است.

سیل فروردین ماه۱۰ هزار میلیارد تومان به زیرساخت های لرستان خسارت زد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.