به گزارش خبرآنلاین لرستان، فریدون خودنیا در این باره گفت: این تعداد انشعاب غیرمجاز مشهود و نامشهود جمع آوری و از این تعداد ۱۰۱۶ انشعاب غیر مجاز به انشعاب دائم تبدیل شده است.

وی افزود : همچنین در مدت یاد شده تعداد یک هزار و ۱۵ کنتور دستکاری شده نیز شناسایی که پس از دریافت خسارت و انرژی هدر رفته ، تعویض گردیده اند.

فعالیت بیش از ۶۰ اکیپ اجرایی

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان  با اشاره به اینکه در راستای اجرای این مهم در سطح شرکت توزیع بیش از ۶۰ اکیپ اجرایی فعالیت دارند؛ اظهار داشت: وصل خودسرانه و غیر استاندارد موجب هدر رفتن انرژی و خسارت به شبکه برق و همچنین در طول سال موجب بروز حوادث جانی متعددی اعم از فوت و یا نقص عضو می گردند که هزینه های اجتماعی زیادی را نیز به جامعه وارد می سازند.

 مهندس خودنیا یکی از مشکلات شرکت توزیع برق لرستان را پدیده برق های غیر مجاز دانست و گفت: با برنامه ریزی انجام شده مبارزه با برق های غیر مجاز و دستکاری در لوازم اندازه گیری طی چند سال اخیر شدت یافته و بر اساس تصویب قانون برخورد با برق های غیر مجاز در خرداد ماه سال ۱۳۹۷ با افرادی که از برق غیر مجاز استفاده نمایند علاوه بر جریمه نقدی در صورت تکرار به مجازات حبس نیز محکوم خواهند شد.

تقدیر از همکاری های دستگاه قضایی و نیروی انتظامی

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان در پایان تصریح کرد : در این راستا همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بسیار حائز اهمیت بوده و تاکنون همکاری های خوبی در این خصوص بعمل آمده که باید از دادگستری استان و فرماندهی نیروی انتظامی در استان تقدیر کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1283189
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.