حمیدرضا کرموند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی نسبت به بارندگی های متناسب در پاییز و زمستان امسال شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان تمهیدات ویژه ای را برای ارائه خدمات به شهروندان استان ارائه نموده است.

وی گفت: این خدمات شبانه روزی بوده اما با توجه به حساسیت ۶ ماه دوم سال به صورت کامل تیم های امدادی و اتفاقات در بخش آب و فاضلاب در برطرف کردن مشکلات احتمالی در آماده باش کامل به سر می‌برند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند اتفاقات آب و فاضلاب را با سامانه ۱۲۲ اطلاع‌رسانی کرده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به برطرف کردن مشکل اقدام کنیم.

کرموند بیان کرد: سعی کردیم با استفاده از تجربیات سیل فروردین ماه امسال مباحث مربوط به پدافند غیر عامل را رعایت کرده و تجهیزات در مسیر سیلاب را پوشش لازم داده که امیدواریم میزان احتمال سیلاب کمترین خسارت را داشته باشد.

وی ادامه داد: برخی پروژه های شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان در سطح شهر خرم آباد برای افزایش تامین آب و کیفیت آن باهدف اتصال برخی نقاط به صورت پایدار برای کاهش میزان افت فشار آب در دست اقدام می باشد.

وی گفت: در مناطق آسیب دیده از سیل امسال که خسارت فراوانی را برجای گذاشت خوشبختن اعتبارات مناسبی مصوب شد و پروژه ها در حال تکمیل هستند و امیدواریم ظرف یک ماه آینده مشکلات به صورت کامل برطرف شود.

کرموند افزود: همچنین از شهروندان تقاضا داریم که آب های سطحی بر پشت بام‌های خانه را به منهول‌های فاضلاب هدایت نکنند چرا که بر اساس مقررات آبفا خلاف مقررات است و آب های سطحی موجب آبگرفتگی شبکه‌های فاضلاب می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.