به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت روز سه شنبه در آئین کلنگ زنی مسکن روستایی در روستای مورانی بیان کرد: بعد از پرداخت سه هزار میلیارد تومان برای کاهش آلام ناشی از سیل برای بازسازی مناطق خسارت دیده در اینجا حضور دارم. 
وی با بیان اینکه جهان با اراده یک کشور زورگو تلاش داشت ملت ما را در سختی قرار دهد و می خواست نفت را از ایران بگیرد، اظهار داشت: تحریم سخت نفت بر ایران وارد شد و توقع داشتند که نتوانیم مطالبات به حق مردم را پاسخگو باشیم.

نوبخت ادامه داد: ۱۵هزار میلیارد تومان در ۶ماهه اول امسال به سایر استان ها و سه هزار میلیارد تومان به لرستان اختصاص یافت.
وی با بیان اینکه ۲۹هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی و زیرساخت کشور اعتبار تخصیص یافت، اضافه کرد: ۱۳هزار میلیارد تومان خرید تضمینی گندم انجام و ۸ هزار میلیارد تومان پاداش بازنشستگان پرداخت شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دشمن تصور می کرد ملت ایران با تحریم نفت نمی تواند کاری انجام دهد  و مردم در سختی قرار می‌گیرند.

وی اظهارداشت: مردم در شرایط سختی زندگی می کنند دشمن فکر می کرد ما نمی توانیم این خدمات را انجام دهیم.

نوبخت افزود: مکرون رییس جمهور فرانسه سال گذشته به رئیس جمهوری گفته ترامپ به من اعلام کرده تا سه ماه آینده کار ایران تمام است اما امسال متوجه شدند اراده ملت ایران بسیار مستحکم است. 
وی بیان کرد: با خدمات عرضه شده دشمنان اعلام کنند که اشتباه خود را قبول کرده اند و از اشتباه آنان می گذریم به شرط اینکه تحریم ها را بردارند.
نوبخت با اشاره به اینکه فرصت های بهتری را انجام خواهیم داد تا جبران خسارات شود، اضافه کرد: به غیر از تعهدات دولت ۲ هزار واحد مسکونی در شهریور ماه سال آینده در لرستان ساخته می شود.
۳۲۱۰/۷۲۷۴/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.