به گزارش خبرآنلاین لرستان،  محمدولی حیدروند با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این نهاد جهت اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی گفت: زیارت اربعین به‌عنوان یک حرکت معنوی و تربیتی در راستای توانمندسازی فرهنگی از خدمات فرهنگی محسوب می‌شود و این نهاد کمک‌هزینه ۷۰۰ هزارتومانی به یک هزار و ۷۰۰ مددجوی زائر اربعین پرداخت می‌نماید.

کمیته امداد برنامه ایی برای اعزام گروه و کاروان ندارد

وی با تأکید بر اینکه کمیته امداد برنامه ایی برای اعزام گروهی و کاروان ندارد گفت: مددجویان تحت حمایت به‌صورت خانوادگی و یا انفرادی با دریافت گذرنامه و ثبت‌نام در سامانه سماح مشمول دریافت کمک‌هزینه زیارتی می‌شوند.

قائم‌مقام کمیته امداد لرستان به نحوه دریافت کمک‌هزینه اربعین اشاره کرد و افزود: متقاضیان پس از تشرف به اماکن زیارتی و درج مهر خروج و ورود به کشور با مراجعه به ادارات کمیته امداد محل سکونت مدارک را تحویل نمایند.

انجام برنامه شوق زیارت برای اولین بار

حیدروند با تأکید بر اینکه برنامه شوق زیارت با عنوان اعزام مددجویان برای اولین بار به زیارت اماکن مقدس با اهداف تربیتی و زیارتی انجام می‌شود افزود: بخشی از هزینه‌های اعزام زائرین توسط نیکوکاران تأمین می‌شود و خیران در صورت تمایل می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۶۶*۸۸۷۷* در این کار خداپسندانه به میزان دلخواه مشارکت نمایند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1272002
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.