به گزارش ایرنا، سید امین قاسمی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: این طرح ها با سرمایه گذاری ۳۳۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه  ۱۹۸ موافقت نامه اصولی در این مدت صادر شده، بیان کرد: در این راستا ۴۵ مجوز نیزبه منظور احداث تاسیسات گردشگری در سطح استان صادر شده است.

قاسمی افزود: ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات حوزه گردشگری لرستان از ابتدای سال ۹۷ تاکنون پرداخت شده و  در این مدت ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۶۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول فعالیت شده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با اشاره به اینکه  از ابتدای سال ۹۷ تاکنون۲ هتل و یک اقامتگاه بومگردی در سطح استان احداث شده گفت:اکنون نظارت دقیقی بر طرح‌های در دست احداث صورت خواهد گرفت. 

دبیر ستاد خدمات سفر استان لرستان اظهار داشت:  از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۵ میلیون و ۹۸۹ هزار و ۶۸۴ گردشگر داخلی از جاذبه های گردشگری لرستان بازدید کردهاند و ۳ هزار و ۱۳۶ گردشگر خارجی نیز لرستان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب نموده اند.

 قاسمی به حضور مستمر تشکل های مردم نهاد لرستان در دوره های توانمندسازی استانی و منطقه ای اشاره کرد و گفت: اردیبهشت ماه امسال نیز لرستان میزبان سومین دوره توانمندسازی تشکل های مردم نهاد غرب کشور بود که به مدت ۲ روز و با حضور بیش از ۵۰ نفر برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان همچنین برگزاری دوره توانمندسازی مدیران و کارکنان تاسیسات گردشگری به تعداد ۱۵۰ نفر و برگزاری دوره توانمندسازی جوامع محلی به تعداد ۱۰۰ نفر را از دیگر اقدامات حوزه گردشگری لرستان برشمرد.

۷۲۷۴/۶۰۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.