به گزارش ایرنا، محمدرضا حیدری روز  پنج شنبه در نشست با خبرنگاران بیان کرد: در آغاز سال تحصیلی جدید با توجه به شرایط مناطق سیلزده در استان هیچ کلاسی بدون معلم و هیچ دانش آموزی بدون کلاس نخواهد بود.

وی بیان کرد: در این راستا پروژه آموزشی ۲ هزار متر مربعی ۱۲ کلاسه پلدختر که بر اساس قرارداد باید خرداد ۹۹ تحویل شود تا ۱۰ مهر ماه آینده تحویل می شود.

وی با بیان اینکه در جریان سیلاب ۴۲۳ فضای آموزشی استان دچار خسارت شد، ادامه داد: از این مجموع ۱۱۳ مدرسه تخریب شده است که اکنون عملیات اجرایی ساخت ۶۲ مدرسه شروع شده است.

حیدری اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید حدود پنج هزار مدرسه شروع سالتحصیلی را آغاز می کند و حدود ۵۰ هزار دانش آموز نیز اضافه شده است.

وی یادآور شد: اکنون لرستان ۱۵۰ پروژه نیمه تمام آموزشی دارد و ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نوسازی مدارس که در حال برگشت بود، جذب شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: ۱۹۶ میلیارد تومان  اعتبار در ۲ماه و نیم برای اجرای پروژه های نوسازی مدارس لرستان هزینه شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۲ هزار و ۸۸۱ کلاس درس لرستان دارای بخاری نفت سوز هستند و این در حالیست که علمک گاز تا درب مدارس این کلاس ها نصب شده است.

حیدری تاکید کرد:تلاش می شود که این تعداد کلاس درس دارای بخاری نفت سوز استاندارد سازی شوند.

وی، یادآور شد: همچنین هزار و ۶۰۰ کلاس دیگر در استان دارای بخاری نفت سوز هستند و این در حالیست که علمک گاز هم ندارند که مشکل این کلاس ها باید رفع شود.

۷۲۷۴/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.