به گزارش خبرآنلاین لرستان،در جلسه ای که با حضور مهندس محمدرضا حیدری مدیر کل نوسازی مدارس لرستان ، بهاروند معاونت اجرایی و نظارت نوسازی مدارس استان ، بیرانوند معاونت فنی ، بازداری مسئول نمایندگی نوسازی مدارس شهرستان های سلسله و دلفان و پیمانکاران این مناطق برگزار شد ،علاوه بر پروژه های راکد استان،پروژه های نیمه تمام شهرستان های سلسله و دلفان تعیین و تکلیف شدند.

در این جلسه محمدرضا حیدری مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مدیرکل نو سازی و تجهیز مدارس لرستان گفت:هرچه سریعتر عملیات اجرایی پروژه های راکد و برنامه ریزی در جهت تسریع عملیات اجرای این پروژه ها آغاز شود.

۱۱۰ پروژه نیمه تمام آموزشی در لرستان در دست اجرا است

حیدری با بیان اینکه اینکه ۱۱۰ پروژه نیمه تمام آموزشی در لرستان در دست اجرا است، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته ۲۱ مورد از این تعداد فضای آموزشی نیمه تمام تا اول مهر ماه آماده افتتاح می شوند.

وی با اشاره به افتتاح ۴۰ پروژه دیگر از این تعداد در  ایام دهه فجر امسال تصریح کرد : همچنین یکی از اقدامات در دستور کار نوسازی مدارس استاندارد سازی سیستم های گرمایشی فضاهای آموزشی بوده که تلاش ما بر این بوده که بخش عمده ای از این سیستم ها تا ابتدای مهر ماه استاندارد سازی شوند.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس لرستان در پایان گفت: برای این اقدام تا کنون ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1235642
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.