به گزارش خبرنگار ایرنا، عملیات اجرایی ساخت دبستان ۳ کلاسه شهید سرمالیان  روستای سیلزده وره  زرد و دبیرستان پسرانه  ۹ کلاسه کوی سازمانی های شهر پلدختر با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش آغاز شد.

دبستان ۳ کلاسه شهید سرمالیان  در زمینی به مساحت ۸۰۰متر مربع با اعتباری بیش از ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و با مشارکت حجاج استان اصفهان  ساخته می شود.

دبیرستان پسرانه ۹ کلاسه نیز با مشارکت بانک تجارت با اعتباری بیش از  ۴۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع واقع درکوی سازمانیهای شهر پلدختر احداث می شود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش همچنین در این سفر با حضور در جمع دانش آموزان پایگاه های  تابستانی و کلاس های جبرانی دوره ابتدایی در دبستان شهید چاغروند واقع در کوی سازمانیهای شهر پلدختر از نحوه برگزاری این کلاس ها بازدید کرد .

سید جواد حسینی ، در ادامه سفر خود به پلدختر از روند  پروژه ساخت مدرسه ۱۲  کلاسه شاهد واقع در کوی سازمانیها معلم ۴ و تعمیر و بازسازی  مدارس شهید کاییدی و زینبیه واقع در میدان شهید بهشتی شهر پلدخترکه در جریان سیل تخریب شدند  بازدید کرد .

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جریان سفر به شهرستان پلدختر همچنین از مناطق سیل زده شهر معمولان بازدید کرد و در جریان احداث مدرسه ۶ کلاسه خدیجه کبری ، مدرسه پیش ساخته و تسطیح زمین مدرسه ۶ کلاسه  قرارگرفت .

در این سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش را ،تابش رئیس بنیاد مسکن ،  سیدموسی خادمی استاندارلرستان ، مسئولان استانی و شهرستانی همراهی کردند.

 /۶۰۶۰/ ۷۲۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.