به گزارش ایرنا، علی آشتاب روز چهارشنبه در آستانه روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا لرستان افزود: رسانه ها می توانند با معرفی خدمات نظام و دولت، امیدواری را میان مردم ایجاد کرده و در عین حال با نقدهای منصافانه و کارشناسی، موتور محرکه توسعه باشند.

وی ارتباط مجموعه های اداری با رسانه ها را موجب پیشرفت و ترقی دانست و بیان کرد: یکی از ابزار مهم توسعه رسانه ها هستند که در شرایط امروز می توانند با معرفی توانمندی های داخلی به ویژه در حوزه های کارآفرینی و شرکت های دانش بنیان، نقش موثری در حرکت روبه جلوی کشور ایفا کنند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص توسعه شرکت های دانش بنیان اظهار داشت: این مجموعه ها موجب خودکفایی اقتصادی می شوند که باید حوزه فعالیت آنان بیش از پیش تشریح و رسانه ای شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و انتخاب روز خبرنگار بیان کرد: سرکشی و دلجویی از خانواده شهیدان به ویژه خانواده این شهید خبرنگار وظیفه همه است.

آشتاب تاکید کرد: خبرنگاری شغل مقدسی است و خبرنگار باید ضمن آشنایی با ابعاد مختلف جامعه، توانایی بیان صحیح مشکلات را به دور از سیاه نمایی داشته باشد.

۱۷ مرداد سال ۷۷ محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان به دست طالبان شهید شد که این  حادثه در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

۷۲۶۹/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.