استاندار لرستان از آغاز فاز جدید خدمات‌رسانی جمعیت هلال احمر به سیل‌زده‌های استان خبر داد .

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، دکتر سیدموسی خادمی در همایش توزیع کالاهای اساسی طرح مهرانه بین سیل زدگان استان با بیان اینکه زحمات هلال احمر ناگفتنی است، اظهار کرد: بخش کوچکی از زحمات این عزیزان از طریق تصاویر نشان داده شد .

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های سازمان هلال احمر در قبل و حین سیل، افزود: بیشتر کارهای بزرگ این مجموعه در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، امداد و نجات، ایجاد کمپ و توزیع چادر و اقلام ضروری در بیشتر شهرهای استان و مناطق سیل زده توزیع چادر به‌خوبی دیده نشد که جای تقدیر و تشکر دارد .

استاندار لرستان با بیان اینکه سختی‌های کار را تا حدودی پشت سر گذاشته‌ایم، گفت: امروز فاز جدیدی از نوع فعالیت‌های هلال احمر در کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده شروع شده است .

وی خاطر نشان کرد: حدود ۱۰ هزار بسته کالاهای اساسی لوازم منزل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به مردم سیل زده استان اختصاص داده و تاکنون ۵ هزار بسته آن به مردم تحویل داده شده که تا حدود زیادی مشکلات اولیه را حل می‌کند .

خادمی از ایجاد سامانه‌ برای توزیع کالاها خبر داد و افزود: این سامانه به‌گونه‌ای است که هیچ کس نمی‌تواند دو بار از این بسته‌ها از نهادهای مختلف تحویل بگیرد. البته اطلاعاتی از توزیع کالا بین سیل زدگان از طرف خیرین نداریم .

وی اظهار کرد: در توزیع امتیازات و یا کالاها امکان خطا وجود دارد و ممکن است توزیع این امتیازات بین اشخاصی باشد که آسیبی از سیل به آنها نرسیده و یا به سیل‌زده‌ای که آسیب دیده کمک رسانی نشود که خیلی از خطای اولی بدتر است و باید تلاش کرد که این اتفاق نیفتد .

استاندار لرستان با بیان اینکه هیچ توزیعی خارج از سامانه نخواهیم داشت، تصریح کرد: کسانی‌ به نظر ما و کمیته‌ای که تشکیل خواهد شد مستحق کمک هستند اما در مصوبات دولت و یا مقررات داخلی دیده نشده‌اند پس از تمام شدن اصلی‌ها تلاش خواهیم کرد که موارد خاص این‌چنین نیز حل شود.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.