دبیر فدراسیون دوومیدانی می‌گوید: با توجه به سالن تازه افتتاح‌شده در مجموعه ورزشی خرم‌آباد، می‌توان رقابت‌های بین‌المللی را در آنجا برگزار کرد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، هاشم صیامی در حاشیه برگزاری مسابقات جوانان قهرمانی کشور که در خرم‌آباد در حال برگزاری است، اظهار کرد: با ورود ما به  لرستان، شرایط زیرساخت‌ها و امکانات دوومیدانی این استان بسیار عالی دیده شد، از جمله پیست تارتان و سایت پرتاب تخصصی خوب که از لحاظ سخت‌افزاری شرایط بسیار عالی و امکانات خوب در مرکز استان وجود دارد.

وی بیان کرد: با مدیریتی که هیئت دوومیدانی لرستان در بحث پایه انجام داده و استعدادیابی را شروع کرده، به همین خاطر میزبانی جوانان را پذیرفته‌اند و با این کار شرایط را برای نوجوانان و جوانان استان از لحاظ تجربه مهیا کرده‌اند و این شرایط نشان‌دهنده یک آینده خوب در دوومیدانی این استان است.

صیامی با اشاره به میزبانی عالی لرستان در مسابقات قهرمانی کشور گفت:  همانطور که وزیر ورزش قول میزبانی مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا را به لرستان داده‌اند حتماً این اتفاق در سال جاری خواهد افتاد.

دبیر فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: سالن دوومیدانی شهید سید ناصر کریمی که در مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد به تازگی افتتاح شده، استانداردهای لازم را دارد و می‌توان رقابت‌های بین‌المللی را در این سالن برگزار کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.