به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی بعدازظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان در محل دفتر امام جمعه بروجرد افزود: لازم است برای حمایت از تولید و تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری انتخاب شده نمایشگاهی در سطح شهر بروجرد از تولیدات کارخانجات برپا شود.
وی اظهار داشت: مردم نیز با خرید کالای ایرانی به رونق تولید کمک کنند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به نزدیک شدن نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت ولی عصر(عج) اضافه کرد: جشن های نیمه شعبان باید با شکوه خاصی برگزار شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: نیمه شعبان از شعائر دینی اسلام است و امسال جشن نیمه شعبان در دفتر امام جمعه با حضور 650نفر از ناشنوایان شهرستان برگزار می شود.
وی با اشاره به وضعیت نامناسب حجاب در بروجرد ادامه داد: در این شهرستان که مهد علم و اجتهاد است امروزه وضعیت حجاب مناسب نیست و باید با اقدامات فرهنگی در این راستا صورت بگیرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: با توجه به جمعیت 17 هزار نفری مسکن مهر بروجرد، ساخت مسجد و یک مرکز فرهنگی در مسکن مهر بروجرد نیاز و ضروری است.
سرهنگ مجید سوری افزود: اگر زمین لازم برای ساخت مسجد و یک مرکز فرهنگی اختصاص داده شود، خیرین و بسیج سازندگی برای ساخت اقدام می کنند.
وی با اشاره به شعار سال اظهارداشت: مصرف کالاهای داخلی برای رونق تولید باید تبلیغ شود و برخی از تولیدکنندگان با مشکلاتی همراه هستند که باید رفع مشکلات آنها مد نظر باشد.‌
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: سال گذشته براساس یک بررسی مشخص شد که 90 درصد مصوبات ستاد تسهیل در بروجرد اجرا نشده که ضروری است برای رونق تولید موانع و مشکلات برطرف شود.
شهردار بروجرد اضافه کرد: ساماندهی دستفروشان در مرکز شهر بروجرد می تواند به مشکلات ترافیکی این منطقه پایان دهد.
رحیم جافری افزود: برای این منظور و سازماندهی دست فروشان چندین محل و بازار چه در نظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت: همه باید کمک کنیم تا دست فروشان برای عرضه محصولات خود به این بازارچه ها مراجعه کنند.
شهردار بروجرد گفت: مردم نیز برای فرهنگ سازی و کمک به حل مشکل سد معبر در بازار بروجرد خرید روزانه خود را از بازارچه ها انجام دهند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.