به گزارش ایرنا، عباس گودرزی روز شنبه در حاشیه بازدید از روستاهای آسیب دیده از سیلاب های هفته گذشته در گفت و گو با خبرنگاران افزود: منطقه سیلاخور بروجرد استعداد سیل و آبگرفتگی را دارد.
وی اظهار داشت: در جریان بارندگی ها اخیر به تعدادی از روستاهای جنوب شهرستان خسارت وارد شده که برای جبران زیان مردم این مناطق مسئولان کشوری و استانی باید همکاری کنند.
نماینده مردم شهرستان بروجرد بیان کرد: در روستای رحیم آباد 2 پل آسیب دیده باید ترمیم و اصلاح شود، مسیر خروجی از روستای پاپولک که 30 روستا را
به مرکز بخش متصل می کند به طول 2 هزارو 300 زیر سازی شده که باید آسفالت شود.
گودرزی اضافه کرد: جهت تخلیه آب جمع شده در روستای رحیم آباد 2 اکیپ از راهداری و راه و شهرسازی مشغول به کار هستند تا آب جمع شده را به بیرون از
روستا هدایت کنند.
وی با تاکید براینکه در کنار روستائیان و کشاورزان هستیم، گفت: با حمایت های فرماندار، راهداری و راه و شهر سازی به زودی راه ها و پل های آسیب دیده روستاها بازسازی و ترمیم خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس گودرزی نماینده مردم شهرستان درمجلس، معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد، مدیران راه و شهرسازی و راهداری و حمل ونقل جاده لرستان از روستاهای خسارت دیده از سیلاب در جنوب شهرستان بازدید کردند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.