رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: باید به اهالی روستاها توجه شود تا سهمی در تولید داخلی داشته باشند و با احساس رضایت در آنجا زندگی کنند.

به گزارش ایلنا از لرستان، علی مویدی در بازدید از روستای‌صاحب الزمان (عج) در جمع مردم با بیان اینکه این روستا بیشترین شهید، رزمنده و ایثارگر به نسبت جمعیت در کشور را داراست، افزود: سهم و نقش این روستا در انقلاب اسلامی ١۵سال قبل از انقلاب بوده که خاستگاه علما و سرداران شهید بوده است.

وی بیان کرد: این مردم همچنان از انقلاب، نظام و ولایت با اقتدار دفاع می‌کنند و نسبت به انقلاب و ارزش‌های آن پای‌بند هستند و بحث معیشت، زیرساخت‌ها و احتیاجات آنان به‌عنوان از ضروریات باید تامین شود.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: این منطقه و استان نه تنها برای نظام هزینه‌ای نداشتند بلکه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب جان‌نثاری کردند.

وی گفت: شعور و درک سیاسی و اجتماعی این روستا در خیلی از شهرها زبانزد بوده و این مناطق نیازمند ارائه خدماتی هستند که در خور شان‌شان باشد.

مویدی تصریح کرد: یک‌سال پیش بحث راه اندازی پاسگاه در این روستا مطرح شد که با تلاش سورای تامین راه‌اندازی و با این مهم مردم احساس امنیت می‌کنند.

وی عنوان کرد: باید توجه به اهالی روستاها شود تا سهمی در تولید داخلی داشته باشند و با احساس رضایت در آنجا زندگی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.