حبیب‌الله خجسته‌پور روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرناپلاس درباره حادثه تیراندازی در خرم‌آباد گفت: هنوز اطلاعات جدید و انگیزه ضاربان حادثه را به‌دست نیاورده‌ایم.
افراد ناشناس شب گذشته پس از تیراندازی به سمت خودرو سوخت‌رسان پارک شده در محوطه پمپ بنزین اتوبان شهید چاغروند خرم‌آباد، به‌سوی عوامل انتظامی حاضر در محدوده نیز تیراندازی کرده‌اند.
گفته می‌شود حجم انفجار خودرو سوخت‌رسان موجب شکسته شدن شیشه ساختمان‌های مجاور شده است.
بنابراین گزارش، مهاجمان با سرقت یک دستگاه خودرو سواری متوقف شده در صحنه انفجار، محل حادثه را ترک کرده‌اند. عوامل انتظامی اعلام کرده‌اند یک نفر از سرباز وظیفه پلیس شهید شده و یک افسر درجه‌دار پلیس هم نیز به‌شدت زخمی شده که در کما است.
خجسته‌پور دراین باره اضافه کرد: فعلا این حادثه در حال بررسی است و هم شورای تامین شهر و عوامل انتظامی و امنیتی در حال تحقیق درباره این حادثه هستند.
خجسته‌پور تأکید کرد: هنوز کسی بازداشت نشده است، ولی با توجه به مورد مشابه که چند وقت پیش در یکی از استان‌ها رخ داد، حدس ما این است که حادثه خرم‌آباد هم شبیه همان اتفاق ماهشهر است.
ششم بهمن‌ماه گذشته، افراد ناشناس در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای شهرستان بندرامام خمینی(ره) خودروی گشت کلانتری 13 این شهرستان را با سلاح کلاشینکف مورد هدف قرار دادند.
این حادثه حدود ساعت 35 دقیقه بامداد رخ داد و در پی آن یک مأمور وظیفه به نام محمدرضا رفیعی‌نسب در همان محل به شهادت رسید و ستوان‌یکم الله‌نظر صفری نیز پس از انتقال به بیمارستان حاج معرفی ماهشهر ، به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.