به گزارش ایرنا، محمد مهرافزون روز سه شنبه دردیدار با خانواده های شهدای فرهنگی اظهارداشت: برهمه مسئولان لازم است َشان خانواده های شهدا را حفظ و راه آنها را ادامه دهند.
وی بیان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست برهمین اساس همه ما وظیفه داریم نه تنها راه شهدا را ادامه دهیم بلکه باید از خانواده های شهدا به نحو شایسته تکریم و تجلیل کرد.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد افزود: شهدا جانانه و شجاعانه برای دفاع از ایران اسلامی به مصاف دشمن رفتند وعارفانه وعاشقانه شهد شیرین شهادت را چشیدند.
مهرافزون اضافه کرد: شهدا سربداران اصلی ادب پایداری و آینه صدق و صفا می باشند و در سیما یشان نجابت، شجاعت، مقاومت و صلابت موج می زند.
وی ادامه داد: شهدا عشق به امام حسین (ع) درسینه هایشان موج می زند و روحی بلند و ملکوتی داشتند.
مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: امروز خدمت به خانواده های شهدا باید سرلوحه امور همگان قرار بگیرد و از خدمت به آنها نباید غفلت کرد.
به گزارش ایرنا، در دهه مبارک فجر و همزمان با چهلمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی جمعی از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان به همراه بسیج فرهنگیان به دیدار خانواده های شهید حسن لطیفی، علی اصغر حدادی و حبیب الله شاه کرمی از جمله شهدای فرهنگی بروجرد رفتند.
شهرستان بروجرد در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی یک هزارو 500 شهید تقدیم نظام کرد که از این تعداد 40 تن فرهنگی هستند.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.