به گزارش ایرنا، بهرام رشیدی نیا روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در محل استانداری افزود: این در حالیست که روابط عمومی باید به مرکز تصمیم گیری هر دستگاه تبدیل شود.
وی با بیان اینکه روابط و ارتباطات عمومی پایه اصلی رشد کشورهای پیشرفته محسوب می شود اظهار داشت: متاسفانه از روابط عمومی برای تصمیمی گیری، تصمیم سنجی و اینده سنجی استفاده نمی شود این حوزه در برخی از ادارات مختل شده است.
وی ادامه داد: روابط عمومی دستگاه ها رسانه اصلی دولت برای اطلاع رسانی و پاسخگویی به افکار عمومی هستند اما به نظر می رسد عزم جدی برای تقویت و احیای ان وجود ندارد.
وی اضافه کرد: نخستین جلسه رسمی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان امروز پس از پنج سال وقفه برگزار و آیین نامه و روش نامه های وزارت کشور در این راستا ابلاغ شده که انتظار می رود با فعالیت مجدد شورا، اقدام اساسی در راستای تقویت و بازگشت جایگاه واقعی روابط عمومی ها صورت گیرد.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های لرستان با اشاره به برگزاری مجمع عمومی و انتخابات شورا گفت: در نهایت 9 نفر به عنوان شورای روابط عمومی های استان انتخاب شده و امروز ابلاغ خود را دریافت کردند.
رشیدی نیا تصریح کرد: این شورا وظایف مختلفی از جمله هماهنگی و اطلاع رسانی تمامی دستگاههای اجرایی و ارزیابی عملکرد روابط عمومی انان را بر عهده دارد.
وی با اشاره به تدوین سند چشم انداز توسعه روابط عمومی ها در برخی استان ها گفت: این سند در استان نیز تهیه می شود تا مسائل اطلاع رسانی در استان به صورت برنامه ریزی شده و هدفمند پیگیری گردد.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.