به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام کاظم تیموری در خطبه های نماز جمعه پلدختر بر لزوم استفاده از توان و ظرفیت نسل جدید برای خدمت تاکید کرد و اظهار داشت: امروز با نسل چهارم به عنوان نسل واقعی انقلاب مواجه هستیم که باید آرمان های نظام به آنان معرفی شود.
وی افزود: نسل های اول و دوم ، انقلاب را با جانفشانی به ثمر رساندند و انقلاب را در هشت سال دفاع مقدس تثبیت کردند و وظیفه حفاظت از اهداف و آرمان های آنان است.
امام جمعه موقت پلدختر گفت:امام خمینی (ره) فرمود حفظ نظام از اصل آن مهم تر است و باید بتوانیم آن را حفظ و حراست کنیم.
حجت الاسلام تیموری خاطرنشان کرد: اگر نسل های اول و دوم که انقلاب به آنها با سخاوت میدان داده ، پست ها و مسوولیت ها را به نسل جوان ندهند شاهد حادثه ناگوار توقف تربیت مدیران برای آینده خواهیم شد که تبعات جبران ناپذیری در کشور بوجود می آید.
وی به ویژگی های ممتاز انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود:تحول خواهی و اصلاح نظام ظالمانه بین المللی و حمایت از مظلومان و مستضعفان و استکبار ستیزی از ویژگی های انقلاب اسلامی است.
امام جمعه موقت پلدختر گفت: اکنون با گذشت چهار دهه از انقلاب وارد دهه پنجم انقلاب می شویم که توانسته ایم با برهم زدن معادلات جهان جایگاه و تاثیرگذاری تعیین کننده خود را به منطقه و فرامنطقه داشته و آینده روشن متعلق به اسلام و انقلاب است.
وی با تبریک فرارسیدن دهه فجر اظهار داشت: خدمات نظام بر هیچ کس پوشیده نیست و تبیین دستاوردهای انقلاب موجب امیدواری در مردم و نسل جوان می شود و توطئه های دشمنان را خنثی می کند.
حجت الاسلام تیموری با بیا این که 40 سالگی انقلاب به مثابه بالندگی انقلاب است افزود: حفظ دستاوردهای 40 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف تنها با اتحاد ، وحدت و هوشیاری تحقق پیدا می کند.
/6060/7272
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.