به گزارش ایرنا، حسن رضا چگنی روز چهارشنبه در ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان در محل فرمانداری افزود: 100 تخته فرش 12 متری، 60 دستگاه تلویزیون، 60 دستگاه یخچال و 20 شعله اجاق گاز از نیازهای حداقلی امسال هستند.
وی با تاکید بر همکاری شهرداری برای آسفالت محوطه و معابر منتهی به مدارس اسکان تصریح کرد: دستگاه های متولی باید اقلام شوینده و بهداشتی را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند و خودپردازهای سیار نیز در پایگاههای اسکان مسافران ایجاد شود.
وی خواستار عدم قطع آب، برق و تلفن مدارس در زمان تعطیلات نوروزی شد و گفت: پارسال 33 هزار و 420 نفر در قالب 9 هزار و 168 خانوار در مدارس ناحیه یک اسکان یافتند.
چگنی تصریح کرد: در این ناحیه، 104 کلاس با تمامی امکانات و 274 کلاس واقع در 30 مدرسه با امکانات نسبی در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفت.
وی ادامه داد: همچنین 10 مدرسه با 85 کلاس درس و با امکانات اولیه برای اسکان اضطراری مسافران در نظر گرفته شده بود که با توجه به حجم مسافران، مورد استفاده قرار گرفت.
معاون خدمات شهری شهرداری خرم آباد نیز گفت: برخی روزها حجم مسافرن نوروزی در پارک های استان به چهار تا پنج هزار نفر می رسد که بدون شک این تعداد با کمبود محل اسکان و سرویس های بهداشتی مواجه می شوند.
رضا خدامرادی افزود: باید تمامی ادارات در خصوص پارکینگ با شهرداری همکاری کنند تا بخشی از مشکل مسافران برطرف شود.
وی همچنین در خصوص خانه های اجاره ای شخصی گفت: این واحدها در کشور ساماندهی شده اند که باید در خرم آباد نیز ساماندهی شده و بانک اطلاعاتی دقیقی از این مکان ها و صاحبان انها تهیه شود.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.