به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از شرکت شهرک های صنعتی لرستان، بختیار رازانی افزود: این واحدها با تغییر در خطوط تولید، تولید محصول جدید یا تغییر در کادر مدیریتی موفق به بازگشت مجدد به چرخه تولید شده اند.
وی اظهار داشت: برای این مهم 170 میلیارد ریال سرمایه گذاری جدید صورت گرفته و 360 فرصت شغلی مستقیم نیز به چرخه کار بازگشت.
وی با بیان اینکه این واحدها در حوزه صنایع غذایی، شیمیایی، فلزی و کانی غیر فلزی فعال شده اند گفت: همچنین چهار واحد احداثی جدید نیز با سرمایه گذاری 75 میلیارد ریال و اشتغال 50 نفر در بخش های صنایع شیمیایی، غذایی و فلزی بهره برداری شده است.
به منظور حمایت از سرمایه گذاری در شهرک ها برای اولین بار طرح واگذاری زمین به متقاضی به صورت 10 تا 15 درصد نقد و مابقی در اقساط 48 تا 60 ماهه اجرا می شود و در شهرک های غیر برخوردار و توسعه نیافته مبلغ نقدی قابل پرداخت برای خرید زمین تا پنج درصد نیز کاهش می یابد.
بیش از یکهزار و 600 پروانه بهره برداری صنعتی در لرستان صادر شده که 96 درصد آنها را صنایع کوچک تشکیل می دهد که از این تعداد بیش از 65 درصد واحدها فعال هستند اما میانگین تولید آنها 20 تا 70 درصد ظرفیت است.
لرستان 21 شهرک و ناحیه صنعتی دولتی دارد که 16 واحد آن آماده استقرار واحدهای صنعتی است.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.