رئیس‌دانشگاه لرستان گفت: پژوهشگران و فناوران برتر لرستان در اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای علمی - پژوهشی تجلیل می‌شوند.

به گزارش‌خبرگزاری ایلنا از لرستان، خسرو عزیزی در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی که در دانشگاه لرستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته پژوهش با شعار پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی آغاز شده است.

وی افزود: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی علمی با 54 غرفه، یکی از برنامه‌های هفته پژوهش است که دستاوردهای فناورانه محققان و پژوهشگران به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس دانشگاه لرستان عنوان کرد: بسیاری از نیازهای استان لرستان می‌تواند در همین نمایشگاه‌ها شناسایی و با استفاده از آنها چالش دستگاه‌ها حل شود.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه کارگاه‌های پژوهشی در راستای ارتقا کمیت و کیفیت پژوهش برگزار شده است و همچنین از پژوهشگران و فناوران برتر استان در اختتامیه نمایشگاه تجلیل خواهد شد.

عزیزی با بیان اینکه طرح‌های ارائه شده در این نمایشگاه دستاوردهایی‌ست که عمدتا در راستای چالش‌های استان است گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه  این است که عمده چالش‌ها و تحقیقاتی که در استان  انجام شده در این نمایشگاه در معرض دید قرار گیرد.

وی تصریح کرد: از آنجا که گسستی بین مراکز تحقیقاتی، علمی و پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی از قبل وجود داشته، برپایی این نمایشگاه‌ها می‌توانند از طرح‌های محققان و پژوهشگران در راستای رفع چالش دستگاه اجرایی استفاده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.