به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی حفاظت محیط زیست لرستان ، مهرداد فتحی بیرانوند افزود: ماموران یگان حفاظت این اداره با همکاری همیاران محیط زیست در حین پایش منطقه شکار و صید ممنوع تالاب خروسان، 2 متخلف زیست محیطی که برخلاف قوانین و مقرارت زیست محیطی اقدام به شکار غیر مجاز پرنده در این منطقه نموده بودند، را دستگیر نمودند.
وی اظهار داشت: از این متخلفین یک قبضه سلاح دولول ساچمه زنی، 2 عدد فشنگ غیر مجاز چهارپاره و یک قطعه کبوتر وحشی به همراه اداوات شکار کشف و ضبط شد.
فتحی بیرانوند ادامه داد: پرونده این متخلفان پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و اخذ جرایم زیست محیطی به دادگستری ارجاع و ادوات کشف شده تا پایان دادرسی و صدور رای قطعی به صورت امانی زیر نظر سازمان محیط زیست باقی می مانند.

**پنج قبضه اسلحه شکاری در الیگودرز کشف و ضبط شد
رئیس اداره حفاظت محیط ‌زیست شهرستان الیگودرز نیز گفت:متخلفین شکار غیرمجاز پنج قطعه کبوتر وحشی دستگیر و از آنها 5 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد.
اصغر بلکی وند افزود: در پی گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست شهرستان الیگودرز، جهت جلوگیری از تخلفات زیست محیطی در سطح حوزه استحفاظی،هفت متخلف که اقدام به شکار غیر مجاز پنج قطعه کبوتر وحشی و صید 70 قطعه ماهی نموده بودند، دستگیر شدند.
بلکی وند گفت: از این متخلفین پنج قبضه اسلحه شکاری، تعدادی فشنگ و ادوات صید کشف و ضبط شد.
رئیس اداره حفاظت محیط ‌زیست شهرستان الیگودرز اظهار داشت: پرونده این متخلفین پس از اخذ جرایم زیست محیطی و بازجویی مقدماتی جهت سیر مراحل قضایی به دادگستری ارجاع، و وسایل آن ها طبق ماده 14 قانون شکار و صید به صورت امانی تا پایان دادرسی زیر نظر این اداره نگهداری می شوند.
/6060/7274
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.