به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد در حالی از روز 26 آذر ماه آغاز می شود که علیرضا سرلک در وزن 57 و مرتضی قیاسی در وزن 65 کیلوگرم از لرستان به این برنامه دعوت شده اند.
آزادکارانی همچون حسن رحیمی، سیداحمد محمدی، مهدی تقوی، رضا یزدانی، محمد حسین محمدیان و کمیل قاسمی نیز یک بار دیگر به اردو دعوت شدند.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان طی روزهای 26 آذر تا 4 دی ماه در محل خانه کشتی عبدالله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.
حسن رحیمی دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک، کمیل قاسمی دارنده مدال نقره المپیک و رضا یزدانی دارنده چهار مدال طلای جهان و المپیک در حالی به این اردو دعوت شده اند که بعد از المپیک ریو تقریبا در هیچ میدانی حضور پیدا نکرده بودند.
محمدحسین محمدیان فرزند عسگری محمدیان دارنده مدال طلای آسیا و برنز جهان که به دلیل دوپینگ از سال 2105 در میادین حضور نداشت با پایان دوران محرومیت خود یک بار دیگر به جمع ملی پوشان اضافه شد.
اما نکته جالب توجه دعوت از مهدی تقوی دارنده 2 مدال طلای جهان می باشد که بعد از حدود چهار سال دوری از میادین به اردو دعوت شده است.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.