به گزارش ایرنا حبیب الله خجسته پور روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان در سالن جلسات استانداری اظهار داشت: رصدخانه بام از طریق 2دستگاه اتویوس و تجهیزات آن برای آموزش کوتاه مدت بین دانش آموزان به مدارس انتقال می یابد.
وی گفت: این طرح به صورت آزمایشی در برخی مدارس بکار گرفته می شود و در صورت استقبال به دیگر مدارس انتقال می یابد.
خجسته پور اظهار داشت: استفاده از دبیران ماهر برای مدارس بایستی در دستور کار قرار گیرد چراکه می تواند در ارتقاء سطح فرهنگی دانش آموزان کمک می کند.
وی گفت: کارگروهی با ریاست معاونت عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر امور شهری، شهردار و مدیرکل آموزش پرورش برای بررسی به زمین مورد اختلاف فی مایبن آموزش و پرورش و شهرداری تشکیل شود و مستندات در آن کارگروه به صورت تخصصی ظرف مدت 10 روز ارایه و نتیجه گیری شود.
وی افزود: اگر مدرسه بدون پروانه ساخت ساخته شود جرایم ماده 100 باید پرداخت شود.
وی با انتقاد از عدم حضور مدیران دانشگاه علوم پزشکی در این نشست ادامه داد: به دلیل اینکه این مجموعه یکی از اعضای نشست شورای آموزش و پرورش است باید در این جلسات حضور داشته باشد.
معاون استاندارلرستان بیان کرد: برای تهیه آمبولانس و تجهیزات آن برای درمانگاه فرهنگیان خرم آباد باید منابع آن در نظر گرفته شود.
وی اضافه کرد: برخی از مدارسی که در مناطقی گازکشی دارند اما بی بهره هستند همچنین خانه های بهداشت و برخی از خانه های روستایی که خارج از طرح هادی ساخته شدند و گازکشی آن را نظام مهندسی تایید نکرده است باید سوخت آنها توسط شرکت نفت تامین می شود.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.