به گزارش ایرنا بیژن مقدم بیرانوند روز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان در در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: براساس یک نظرسنجی بیش از 90درصد از جوانان عامل ازدواج خود را افزایش تسهیلات ازدواج می دانند.
وی بیان کرد: در 6ماه نخست امسال اعتبار بانک های دولتی برای تسهیلات ازدواج 43 هزار 400 ریال بود که 35 هزار و 90میلیارد ریال آن پرداخت شد.
رئیس شورای هماهنگی بانک‌ های لرستان اضافه کرد: همچنین در این مدت اعتبار بانک های خصوصی برای تسهیلات ازدواج یک هزار و 630میلیارد ریال بوده که یک هزارو 100میلیارد ریال آن پرداخت شده است.
مقدم افزود: بانک ملی لرستان بیشترین اعتبار را در بین بانک های استان دراختیار داشته و عملکرد قابل قبولی در پرداخت تسهیلات دارد.
رئیس شورای هماهنگی بانک‌ های لرستان ادامه داد: سال گذشته اعتبارات بانک های استان 147 هزار میلیارد ریال بود که 982 میلیارد آن پرداخت شد، 93درصد اعتبار پرداخت شده و یکی از اولویت شورای بانک ها است.
مقدم با انتقاد به عملکرد بانک های خصوصی لرستان در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج گفت: عملکرد بانک های خصوصی استان در این راستا قابل توجه نیست و باید بیشتر تلاش کنند.
3210/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.