به گزارش ایرنا، مسعود رضا عصر دوشنبه در نشست با خبرنگاران در محل سازمان صمت افزود: از مجموع 51 هزار میلیارد ریال این تسهیلات در کشور 3.28 درصد پرداخت شده در حالیکه تحقق این امر در لرستان 350 میلیارد ریال معادل 4.37 درصد است.
وی سهم لرستان از تسهیلات رونق تولید امسال را هشت هزار میلیارد ریال برشمرد و تصریح کرد: مجموع واحدهای صنعتی استان یکهزار و 655 باب با سرمایه ثبتی 30 هزار و 880 میلیارد ریال است که با توجه به ایجاد این واحدها از سال های گذشته تاکنون سرمایه اصلی این واحدها بیش از رقم ثبت شده می باشد.
رضا با اشاره به اشتغال 26 هزار و 837 نفر در صنعت لرستان اظهار داشت: امسال 250 مجوز راه اندازی واحد صنعتی با سرمایه 12 هزار و 80 میلیارد ریال صادر شده که در صورت کسب پروانه بهره برداری نقش موثری در توسعه اقتصادی استتان خواهد داشت.
وی تبدیل 15 درصد از مجوزهای اولیه به پروانه بهره برداری را مطلوب دانست و گفت: برای شناسایی واحدهای راکد و نیمه فعال استان طرح رصد انجام و نتایج برای تحلیل و پالایش آماده شده است.
وی ادامه داد: فولاد ذوب آهن ازنا با دریافت 180 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بسیاری از تجهیزات آن وارد کشور شده است.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.