به گزارش ایرنا بابک وطن خواه روز دوشنبه درنشست خبری درمحل کارخانه عظیم خودرو بروجرد افزود: توان تولید خودروی فوتون ساوانا درهر ساعت 5/3 دستگاه و خودوری هن تنگ 10 دستگاه درساعت است.
وی اظهارداشت: با تکمیل خط تولید سالانه 50 هزار دستگاه خودوری فوتون و هن تنگ در شرکت عظیم خودرو تولید خواهد شد.
مدیرعامل شرکت عظیم خودروی بروجرد با اشاره به اینکه در سال 98 خودروی هندی ماهیندرا به خط تولیدات اضافه خواهد شد، بیان کرد: تا پایان سال جاری تعداد 250 نفر اشتغالزایی در شرکت ایجاد می شود که در صورت تکمیل ظرفیت نهایی این میزان تا یک هزارو 200 نفر هم افزایش می یابد.
وطن خواه اضافه کرد: هم اکنون 30 کارشناس از شرکت فوتون در حال نصب خط تولید هستند که تا اواخر آذر ماه خط تولید خودروی هن تنگ آماده مونتاژ خواهد شد و تا سه ماه آینده به افزایش تولید خواهد رسید.
وی ادامه داد: در حال حاضر خودوری فوتون با آپشن های به روز گران ترین خودروی تولید در داخل کشور است که با برنامه ریزی های به عمل امده شرایط فروش اقساطی نیز فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت عظیم خودروی بروجرد اظهار داشت: با توجه به اینکه قطعات استفاده شده در خوردوهای تولیدی به روز و استاندار جهانی در صنعت خودرو دارند در آینده ای نزدیک تولیدات این شرکت حضور خود را در بازار ثابت خواهند کرد.
وطن خواه با اشاره فعالیت 15 ساله شرکت عظیم خودرو در بازار گفت: شرکت فوتون ساوانا بزرگترین تجاری ساز جهان و هن تنگ یک برند چینی معتبر با محصولات به روز است.
مدیرعامل شرکت صنایع عظیم خودرو بروجرد افزود: همه مجوزهای لازم برای تولید خودروها اخذ شد و شرکت عظیم خودرو تنها تولید کننده خودروی فوتون در بازار ایران خواهد بود.
7273/7190
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.