محمد کرمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آموزش و اجرای مسابقات رباتیک با هدف ایجاد انگیزه و کسب شناخت دانش آموزان از خدمات بشر دوستانه هلال احمر در زمان وقوع حوادث و سوانح در مدارس این شهرستان انجام می شود.
وی اظهار داشت: طرح آموزشی و انگیزشی کاربرد علوم و فنون ریاضیات در سوانح طرحی است که سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با مشارکت بنیاد ایرباس کشور فرانسه در دستور اجرا قرار گرفته است.
رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد بیان کرد: طرح آموزش رباتیک با حضور 400 دانش آموز پایه نهم دبیرستان در مدارس بروجرد و اشترینان برگزار می شود.
کرمی اضافه کرد: در این طرح آموزشی دانش آموزان شرکت کننده با چرخه مدیریت بحران در حین سوانح احتمالی آشنا می شوند و با ایجاد انگیزه بین دانش آموزان، سعی بر دریافت راهکار و کاربرد های استفاده از ربات ها در موقعیت های مختلف دارد.
وی ادامه داد: در طرح آموزش رباتیک دانش آموزان با استفاده از خلاقیت های خود، شروع به مونتاژ بخش مکانیک ربات های از پیش طراحی شده می کنند که در نهایت با ساخت بدنه ربات و قطعات صحنه حادثه حاضر بر روی نقشه اجرایی مذکور زمینه ای برای شکوفای استعداد ذهنی آنها می شود.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.