به گزارش خبرنگار ایرنا، علی رستمیان شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری پیگیری مصوبات شورای اداری بخش فیروزآباد در سالن جلسات فرمانداری ، اظهار داشت: از شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلسله انتظار داریم که همچون شبکه بهداشت و درمان نورآباد منتظر اعتبار نباشند و مشکلات بیمارستان شهرستان را پیگیری و برطرف کنند تا از توسعه جا نمانند.
وی همچنین گفت: ادامه عملیات اجرایی تونل اسپژ و پیگیری تخصیص اعتبار 73 میلیارد ریالی مصوب شده آن از مطالبات عمده شهرستان است که امیدواریم پیگیری شده و تخصیص یابد.
نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جاده فیروزآباد به الشتر نیز یکی از مطالبات مهم شهروندان شهرستان در حوزه راه محسوب می شود که امیدواریم قدری شتاب به این طرح داده شده و سریعتر به بهره برداری برسد.
رئیس مجمع نمایندگان لرستان با اشاره به اینکه استان لرستان نسبت به استان های دیگر از نظر جذب اعتبار و طرح های هادی و مسکن روستایی 10 درصد عقب است، تصریح کرد: شهرستان سلسله هشت درصد و شهرستان دلفان نیز 14 درصد نسبت به میانگین استانی عقب هستند و لازم است که در تخصیص اعتبار قیر عقب افتادگی این شهرستان ها در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به وجود سه گردنه و پیچ خطرناک در شهرستان دلفان، گفت: اداره کل راهداری قول داده اند که این پیچ ها حذف شوند و لذا انتظار می رود که این امر را پیگیری نمایند.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.