به گزارش خبرنگار ایرنا، ماشالله نعمتی روز دوشنبه در نشست مشترک با دبیران احزاب، تشکل ها و فعالین سیاسی اصلاح طلب و اصولگرای شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری، اظهار داشت: تا قبل از سال 92 تعداد 24 دفتر حزب و تشکل سیاسی در استان مجوز گرفته بودند که در دولت تدبیر و امید این تعداد به 64 دفتر افزایش یافت و در حال حاضر تعداد دفاتر احزاب و تشکل های سیاسی دارای مجوز در استان 88 مورد است.
وی افزود: از این تعداد، چهار حزب دارای فعالیت استانی هستند و از وزارت کشور مجوز گرفته اند و 84 مورد دفتر فرعی داریم که 30 دفتر از آن ها دارای گرایش اصولگرایی و 52 مورد دارای گرایش اصلاح طلبی و 6 مورد نیز دارای مشی اعتدال هستند.
مدیرکل دفتر سیاسی و امور انتخابات استانداری لرستان با تاکید بر اینکه احزابی که دفتر ندارند از طریق فرمانداری نسبت به پیگیری مراحل صدور مجوز اقدام نمایند، عنوان کرد: از ابتدای روی کار آمدن این دولت که شعارش میانه روی، تعامل و مذاکره بوده سعی شده تا همه کارگزاران حکومتی در سطوح ملی، استانی و شهرستانی از نقدهایی که می شود استفاده کنند.
نعمتی با تاکید بر اینکه باید به سمت همگرایی حرکت کنیم، افزود: خوشبختانه در بحث برگزاری انتخابات در شهرستان سلسله هیچگونه مشکلی نداشته ایم و این نشان از وحدت و همدلی در این شهرستان دارد.
فرماندار سلسله نیز در این نشست با بیان اینکه همه ما به عنوان فعالین سیاسی روابط در هم تنیده بسیاری با هم داریم، اظهار داشت: امیدواریم خروجی نشست به گونه ای باشد که در جهت تقویت توان مدیریتی شهرستان باشد.
شریف خسروی با بیان اینکه همه برای بهبود وضعیت شهرستان گرد هم آمده ایم، افزود: اگر نقدی هم باشد تلاش می کنیم تا جایی که با مشی مدیریتی ما همخوانی داشته باشد جامه عمل بپوشانیم.
وی با تاکید بر اینکه هر دولتی برای اینکه پیش برود باید از وجود همفکرهای خود استفاده نماید اما این به معنای بی نیازی از سایر تفکرات نیست، خاطرنشان کرد: وجود سایر تفکرات سیاسی را به عنوان یک غنیمت نگاه می کنیم چرا که ایرادهای ما را می بینند و گوشزد می کنند.
وی با بیان اینکه ممکن است تفاوت ما با سایر تفکرات در رویکردهای عملی باشد، افزود: همه اینها باید به عنوان یک فرصت برای توسعه استان و شهرستان و یک عامل فزاینده برای رشد و توسعه کشور باشد.
خسروی با تاکید بر اینکه برای اینکه موتور حرکت نظام پویا باشد این تقسیم بندی های سیاسی لازم است، تصریح کرد: همگرایی دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا را در کنار هم به فال نیک می گیریم و امیدواریم به عنوان یک ظرفیت سازنده از توان هر دو طیف برای رشد و توسعه شهرستان استفاده شود.
فرماندار سلسله با اشاره به اینکه سیاست یک کارگاه است که در آن باید به پختگی برسیم، افزود: اولویت اصلی ما تامین منافع ملی بوده و در شهرستان هم به همین شکل است.
در این نشست احزاب و گرایش های سیاسی مختلف شهرستان به بیان نقطه نظرات و عقاید خود در رابطه با رشد، پیشرفت و توسعه شهرستان پرداختند.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.